020310

tjena tjena!

Idag har jag självklart vart i skolan, ganska tråkigt faktiskt.. Fortfarande lika duktig o äter mitt pulver :P . Prova jordgubb idag. Den va faktiskt inte heller så farlig. Den gick faktiskt o äta :) . Fitt äckel Niklas är helt jävla körd i huvet !! Sååååå jävla dryg för ingenting.. Slog till han i huvet o försökte dunka hans huve i bordet, men huvet kom inte så långt.. Hade tänk o slå till han på käften.. Men gjorde de inte! Om han fortsätter så självklart kommer jag göra de.. Jävla idiot :S .

Efter skolan gick ja o Marie o fika, satt där typ i två och en halv timme :P . Men de va trevligt, sen kom Matte o prata en stund, men han drog typ lika fort. Han skulle iväg o käka pizza med Basse o  hans tjej. Men sen kom han tillbaka o då gick vi , Ja o Marie va skit piss nödiga, Sen drog vi ner till busstationen o vänta på bussen, där träffa vi Nisse också, han hade vart o tränat tror jag. Sen hem, äta lite.. Mammas o pappas kompis va här också, hon hade skaffat en ny hund typ. SKIT SÖT ! Fast den va jätte rädd. Men man kunde klappa den iaf :) . Imorron har vi verkstad sen ska jag och Marie träna :) . Skyvstång/spin 90min, så de kanske blir o sova hos Jonas och Jenny...
Imorron ska jag övingsköra med stures kl kvart i 8 :S , Undra hur de kommer gå ?! Trött som ett as.

Jag håller på o ladda ner photoshop, ska se om jag klara av o lära mig de , Skiit svårt va jag minns :P , Hade de för några år sen, men fatta absolut ingenting. Martina kanske kan lite får jag hoppas :P haha.
På Lördag kommer lilla Robbsan till mig =D , fast de blir väl senare på kvällen. Bajs på de^^,

Riktigt jävla avundsjuk på Marie iaf, hon har fått en ny mobil av Fredde ! :O . En rosa samsung. Jag ska fan också ha en sån. Tvingar Robban varje dag att han ska köpa den till mig när jag fyller, men får se hur de blir med de ;) ! Hehe.. Såå snygg, o min mobil är bajs.. Kommer ju då INTE få en ny av pappa, för vi betalat fortfarande på min den här jag har nu.. Men tänkte, om jag får den av Robban som jag hoppas , då kan ju mamma eller pappa ta över min (a) :P haha.. Smaaaaart Madde (Y)




Den Skulle inte sitta fel o ha, Hade tänk o sälja min data o köpa en rosa ist :P , Men vet inte om de blir av!



Den mobilen hoppas jag att jag får av Robban :)


Denna jacka skulle ju INTE sitta fel o ha.. Sa till pappa att jag ville ha den när jag fyller :P , Men de tror jag nog inte att jag får ;)



Kommentarer
Postat av: Faster Sofi

Vem är det som har skaffat en hundvalp? Nu blev man ju nyfiken. =) Kram

2010-03-03 @ 22:19:32
URL: http://karedo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0