150310

Hellojsan!

Ligger o kollar på The x-effect för mig själv. Har vart en jätte dålig helg.. Robban o jag gjorde slut igår, Eller jag gjorde slut, sen nu vet inte han om han vill va tillsammans med mig. Känns jobbigt eftersom han säger att han älskar mig.. Hatar o må dåligt! Jag vill må bra. O resan blir väl helt förstörd, trodde vi skulle åka 4 st. Men får väl se. Känns som de lutar åt att de va sista gången jag såg min bajs fitta jävel/ Tinki :) :( .. Känns väl inge vidare! Men om han inte vill ha nått me mig o göra "/ så är de ju bara o acceptera o gå vidare.. Skönt att de finns personer som är guld värda o stöttar mig.
Va iaf i skolan idag, va väl sisådär. En gång fick jag grinanfall, mene de gick över ganska fort! Pinsamt !!!
Tröstkäka på vipsen men fick inte i mig så mycke.. Bajs på de! Efter skolan gick jag o Marie o fika, sen åkte jag hem.. Kolla på tv I MITT RUM :D , Fått kanaler så va tvungen att kolla här nu :P .

På fredag ska jag ha 18års fest :D , Hoppas man mår bra då! Fyller ju bara 18 en gång som sagt .. Vill verkligen att den ska bli lyckad.. Nya folk också, Hampus Matte o Rasmus kanske kommer :) . Man kan ju alltid hoppas..

Nu ska jag lägga mig o kolla på tv, sen ska jag väl sova! :) :(









Kärlek vid första ögonkastet, Blev kär första gången jag såg dig.
Va strulit i början men vi höll ihop i 20 månader, ända tills nu! Allt är borta, inget finns kvar..
Bara en ensam flicka, som längtar, verkligen längtar efter riktig kärlek.
Jag kan inte sluta gråta. Fan fan fan! Varför sluta såhär?! Trodde vi verkligen hade nått, att du verkligen älska mig o att jag betydde något för dig. Men allt är borta.
Ingen o mysa med på helgerna ingen o pussas med, ingen o prata med.
När jag försöker tänka på nått annat kommer de alltid gamla minnen upp.
 Allt vi gjort. När jag försöker att tänka possetivt blir de bara fel, tänker på vad jag ska göra på helgerna utan dig?! Vart ska jag ta vägen nu då?? Hur ska jag göra för att försöka glömma? Fan fan fan !! Rinner en tår för dig nu, kommer sakna dig grymt mycke.. Älskar dig <3 !

Kommer du ihåg fottoalbumet jag gjorde till dig den där natten?! Kommer du ihåg hur glad du blev?! Jag blev ännu gladare.. Du tyckte jag va jätte gullig. Du kanske inte känner så nu?! De där kanske är bortkastat?! Du förstog verkligen va jag kände för dig då. Du va så himla nyfiken på vad jag gjorde. Men till slut fick du se, och du trodde nog inte att de skulle va nått sånt :) . Överraskning. Älskar verkligen när du blir sådär glad.


Kommentarer
Postat av: tessan

finns om du vill prata, vet hur de är att förlora nån man älskar, hoppas att inte resan blir misslyckad, <3333

2010-03-15 @ 20:51:52
Postat av: Madde

Tack <333 Känns inge vidare "/ . Hoppas inte jag heller <333

2010-03-15 @ 20:55:41
Postat av: Martina

<3<3

2010-03-16 @ 08:17:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0