Sjukhuset heela dagen!

Hejsan!

Idag har jag vart på sjukhuset hela dagen. Men som tur va är Robban sååå snäll så han va hos mig hela tiden :) . Fick mina 4 tabletter vid typ halv 10 sen tog de en och en halv timme innan jag börja blöda. sen kom de jätte stora klumpar. skit obehagligit :S , kom jätte jätte mycke. De rann hur mycke blod som helst. vid typ 4 halv 5 drog vi därifrån orkade inte va kvar så jag sa att de blödde mindre fast de egentligen inte gjorde de.. För ungefär en halvtimme sen hade de kommit en klump till. Såg ut som typ "kakan" .. Lite konstigt att de fortfarande kommer massa :S .. ''Får iaf se om de är lika mycke imorron, om de är de så kan jag nog inte följa med till bodaborg :( . Jag som verkligen ville de. Nu ska jag kolla på tv o mysa med Robban. Ta de lungt! Kanske göra mat Burkköttfärssås o spagetti :D , haha! *mmmmm* Så gott.


Kommentarer
Postat av: tessan

skönt att de gick bra=) uppfattade det iaf som att de gick bra=), haha de åt ja med idag:P. leka nån dag på lovet när du kommer hem från sthlm o hmm dit du skulle i morron?;) <3

2010-03-31 @ 21:25:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0