Full fart !

Idag har jag vart på sjukhuset och tagit min första tablett, så nu ska de ut ! Mådde skit illa efterår :s , va lite mysko där ett tag.. Sen drog vi upp till Jonas o Jenny för att fira Daniel, Fick hamburgare sen tåårta.. Men orka inte så mycke. Vart så jävla mätt på hamburgaren. 
skulle jätte gärna vilja åka till öland med farmor och farfar.
Träffa en tant och en gubbe där som jag träffa när jag va jätte liten.
Kommer förtfarande ihåg dom :D . och så finna det en jätte fin strand där också.
Ska försöka tvinga mamma o pappa att följa med dom:P .. Robban ville också följa med.
gick inte till skolan idag för jag o Robban sov bara två timmar i natt, knappt de :o ! Så jag va jätte trött o hade skit ont i magen, så jag stannade hemma ist.
Innan jag gick till sjukhuset gick jag upp på stan o träffade Anne, så vi tog en kaffe o prata LITE , haha! Sen drog jag till skolan för o hämta Marie för hon skulle följa med till sjukan.
Sen kom Martina med också :D .. Tabletterna va ju jätte små :o ! trodde dom skulle va större.
Fick en tablett till att själva aborten skulle börja sättas igång, sen fick jag en mot att inte börja må illa.
Mene konstigt nog började jag må illa iaf xD .

Igår fixade Robban min data, tog bort allting som fanns på den , så installera han windows 7 fast ännu bättre på den :D , Så nu går de skit fort. HÄRLIGT ! Hatar när datorer ska gå segt. de är fan de värsta som finns. ^^,
Klockan halv 10 satt han o jag på donken, va så jäkla sugen på de xD ..
och på dagen så va vi inne på nya stadium .
Jag köpte ett par nya tränings skor, tränings byxor och tränings bh :D .
Ska iväg o träna imorron för första gången på skit länge.
Men lite synd att aborten ska komma ivägen där. Så får börja träna när jag har slutat blödit.. 
på torsdag ska skolan o vi till BODABORG :D , Fan så kul de ska bli . Va flera år sen jag va där. så jag längtar verkligen!

Nu sitter jag iaf hos Martina, hon pluggar o jag ska snart sätta på tvn. Ikväll blir de o kolla på dating in the dark, sen hollywood fruar, Martina som tycker om de xD . Jag tycker dom bara är larviga! Haha. Imorron blir de utvöcklingssamtal i skolan. KL 8 :S . va fan kunde dom inte ta de lite senare för :O . har ju ingen skola på hela dagen sen. kunde ju fått ha sovmorgon, Men nej då! men ska göra massa saker imorron. Måste fixa pass och så ska vi gå o kolla på glasögon sen ska jag köra så ska jag till tandläkaren. Jävla mycke jag ska göra.. bara spring hit och dit :P .. FULL RULLE ! haha

Robban kommer ner imorron också, lite enklare för vi ska va på sjukhuset redan kl 8 , så de är de lika bra att han kommer dagen innan så han inte behöver åka så jäkla tidigt.. höhö!

Nääe nu ska jag kolla på tv.. HEJDÅ !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0