Bakis och helt slut

Hello !!

Sitter hemma hos jonas o jenny o spelar super-mario, eller min kära pojkvän sitter o spelar med jenny och Jonas :P ..  Robban luktar jätte mycke tåbira, svimmar nästan breve honom :O ! Blääää..
Har vart en skit seg dag idag.
Va hemma hos Martina till kl 2 sen drog vi hem till Jonas för hon skulle få besök.
vart lite strul innan men de fixa sig..
hans kompisar vart säker sur på mig, men CAREFACE! De va dom som kom ner så då får dom fan klara sig själva . ;) blir att åka och hämta grejer hos Martina sen, fick en egen nyckel hem till henne.
Lite lättare o komma in o slippa krångla med allt sånt. Sen blir det att åka hem ska äta mammas gooooda soppa som jag beställt :P haha.

helt underbar kväll jag hade igår. Första krogrundan :) . Va kanon! va på volym dansa som tokar o drack som tokar :O . Gjorde av med 370kr ..
Räkna ut hur mycke de va, 3 shots och 10 cider :O .
Hur kan man klara av så mycke ?! Därför man mår som man gör nu och i morse xD , va fan full när jag vakna i morse. vakna typ vid 7 eller nått :S , Kunde inte sova för Robban o André tog hela jävla sängen, o hörde två personer jöka, så fick ligga o vänta på tills dom va klara, dååå kunde man gå o dricka vatten sen lägga sig i soffan. sen vakna Martina typ vid halv 10 eller vare va. Kolla på tv, sen försökte jag sova, och till slut så gick det :P , Men sen kom Robban o väckte mig! så då vare färdig sovit ^^, ..  men iaf , på krogen igår stog ja o Anna och dansa, så kom de två killar till oss o dansa.. DAMN va dom tafsa :O ! Så sa jag de till Anna, hon ba "-Haha, aa okej, du är inte van" XD , Nää tror nog inte de..
Antagligen så håller dom på sådär hela tiden :P .. Såg massa "kändisar" där, mene typ "gamla kompisar" så man va ju inte riktigt med dom..
Nästa helg ska jag åka till karlstad, får se om man går ut där någonting :P .
sen helgen efter de ville Malin gå ut igen.
Men får kolla upp "ekonomin" xD haha.
Vill inte att alla pengar ska försvinna på en gång.
Funderar fan på o gå på stan eller nått o köpa nya kläder. Har fan inget fint o ta på mig :S . Bara vanliga bajs kläder. Så nu måste de bli shopping runda :P haha..

va kalas här hos Jonas o Jenny idag, Daniel fyller 4år :P , Full rulle faktiskt. Ida är så söt. Hon är alltid glad. O Nellie är så ball :P . bajsunge haha. O stora söta cassi, whon har aj aj på hakan. Hon är såå söt :) <333

Robban mådde jätte dåligt förut när vi kom hit, Så jag fick pyssla om honom lite :P . haha! Sa att han skulle äta någonting så han fick två mackor, sen fick han någon tablett för magen, sen somna vi ett tag sen mådda han bra :D . Mycke roligare när han mår bra =) <3

NÄÄ Nu blire fan toa xD , haha!! Hejdå



   Ungefär en såndär ska jag göra efter sommaren, om inte tidigare :D <3 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0