300310 12:57

Nu har jag vart på utvecklingssamtal, skit tråkigt! Sa typ ingenting. Fick köra hela dagen idag :D , Gick bra tyckte ja .

. Har beställt glasögon nu, så dom kommer om två veckor. LÄNGTAR ! Sen käka vi på donken (a), som jag

egentligen inte ska göra. Drog till tandläkaren också, spände o skit, så nu har jag ont i tänderna. Tog bort bygeln

uppe i gomen också. Känns jätte konstigt!


Sitter o väntar på två bussen. Ska in o köra sen ska jag träna :) , Får se om jag orkar träna två pass eller inte!

Robban kommer ner också. Så får se va klockan blir när han har kommit.....


Marie har väädligt svårt o svara just nu ;o . Tänkte ju kolla om hon skulle med o träna eller inte sen :P ! Coco ;)


Nu ska jag dra mig,skriver säker ikväll . Bye Bye!

Kommentarer
Postat av: Sofi

Vad blev det för glasögon? vart köpte du dem?

2010-03-30 @ 16:34:55
URL: http://karedo.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0