250310

Hejsaan!

Idag har jag vart i skolan. Skiit segt :S ! Men klara hela dagen iaf ^^, efter skolan följde jag med Matte till arbetsförmedlingen för han skulle kolla sommarjobb, men fick typ inget bra tips iaf . Sen drog jag upp till Martina, så nu sitter ja o pratar med Robban här :P .. Ska snart äta ! Jääätte hungrig. Imorron är de fredag :D , Då blir de KROOOGEN ! Vi ska till Volym. Men de är nån jävla house musik där, vet inte riktigt om de är så jävla bra.

Fyllde då 18 i tisdags :D , Fick bara pengar! mene har inte fått min present av Jimmy o pappa än :P .. Så får sse va de blir.. På onsdagen gick jag Martina Matte tessan o Robban ut på krogen men de sög så vi drog hem till Martina o käka chips o kolla tv :P ..

Jaha, har vart gravid i 6 veckor och 5 dagar. Jag o Robban va på sjukhuset igår. Så dom tog blodtryck o stick i fingret *aaj* på mig. sen gick dom in med en kamera o kolla hur långt de hade gått. Så på måndag ska jag dit igen o ta en tablett sen på onsdag ska jag läggas in för att göra riktiga aborten "/ .. Kände att de va bäst o göra så. Vill ju gå klart skolan o sådär.. Fick värsta presenten där på måndagen. Jaha du Madde du är gravid ! Mja mja.. Så när jag är klar med allt ska jag börja med p-piller . Så man slipper gå egenom de här igen !

På skärtorsdagen ska jag , Robban o hans mamma o dom åka upp till Karlstad . Hälsa på där :D ! Ska bli skoj. Träffa dom senast i sommras på Robbans mammas bröllop :P ..

Näääääe nu ska jag kolla på my super sweet 16 :D hejdå !!


Älskar MIN Robert <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0