210310

Hejsan !!

Har vart hemma hos Martina typ hela dagen idag :P . Kollat typ på tv.. Fast vi åkte iväg en stund för jag skulle köpa skor :D . Sen åkte vi till willys o köpte nudlar o skit :P .

I Fredags hade jag min 18års fest. Alla drog typ vid 11 .. Den vart inte så jätte rolig :S . Men de blir krogen på fredag iaf :P haha. Om två dagar fyller jag :D . Imorron blir de en nervös dag :S . Ska till num o kolla gravtest! Bajs bajs bajs . Har skit ont i min stortå också. Kan typ inte gå påren. Hade ont i den i fredags på dagen sen på lördagen gjorde den ännu ondare. öööh intresseklubben antecknar.

På lördagen åkte jag o Robban in till Martina, Jag Tessan Martina Richard och Johanna skulle äka pizza o kolla på körslaget :P , Förjäävla god pizza dom har där! Mmmmm* Sen käka vi chips o de.. Somna ganska tidigt, va skit trött! Märkte inte när Johanna gick o när Martina gick o la sig :P .

Snart ska väl jag o Robban in till min bror. Vi ska sova där! :) Får man iaf lite sovmorron. Sköönt*

Usch! hade typ inget vettigt o skriva idag :O . Har bara vart segt faktiskt !! Men nu ska jag dra o käka nått :P . Haj haj !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0