170310

Hejsan!


Har vart i skolan idag. Gick väl lite lättare, men bajs ont i magen! Kan fortfarande inte äta :S .. Har beställt tid på num också. Mensen är 6 dagar försenad :S . Så ska dit på måndag! Aj aj aj.. Jobbigt när man precis gjort slut med sin pojkvän också :o !
Hade verkstad tills en lektion efter lunch. Sen hade vi engelska. Va lite skoj :) . Eller inte med engelska men jag Marie Jonna Hampus o Rasmus hade iaf roligt :P :D haha.. RASMUS ÄR EN PUSSY !! :P . Han vågar inte komma hit på fredag xD .. Fast nu vet jag inte om han ska de :P . osäker på hans svar. höhö! Men HAMPUS ska iaf komma :D . Nää men hoppas de blir kul ..

Efter skolan gick ja o Marie på stan en stund. sen gick vi o fika. Fick jätte ont i magen av kaffet :P haha! Men de sket jag i ;) Sen åkte jag hem o satte mig här o kolla på tv . O nu är jag tillsammans med Robban xD ! höhö..
Nu ska jag dra mig :P . Bye Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0