160310

Hej "/

Har vart i skolan idag, vart jobbigt som vanligt.. Blev inte kvar på matten för jag börja grina. Sen sket jag o Marie i sista lektionen o åkte till sthlm för jag skulle prata med "älskling" . Gick inte heller så bra. :( Va jätte jobbigt! Han vet inte hur han vill ha det "/ . Sen åkte jag hem med Fredde o Marie, nu sitter jag o kollar på tv med Martina. Ska kanske sova i hennes nya lägenhet på lördag, om jag inte följer med Fredde o dom till Arlanda. Får se hur det blir.. Imorron kommer det en ny jobbig dag som man måste försöka komma igenom. Tror jag ska köra med körskolan på morgonen, men har inte alls så stor lust med det..

Nästa onsdag blir det krogen =D , Hoppas man får roligt.. O på fredag ska man bli full o glad :) . Wiiie! Får man hoppas :O :( ..    Saknar min Tinki jätte massor ! Ska låta han va några dagar så han verkligen får tänka igenom vad han vill.. Mamma gav mih tips om de! Så får försöka låta bli "/ .

Åt donken med Marie o Fredde, första måltiden idag som jag äter.. Kan inte äta :S ! Bajs på de..

Imorron har man verkstad också, orkar ingenting. Jag vill soooova ! Jag vill ha dig breve mig o sova. Mysigt :) .
Usch, låter som jag är desperat :O , mene så e de faktiskt inte! Vill bara ha tillbaka honom ..

Nu ska jag fortsätta kolla på disney channel :) ..



Älskar dig hjärtat !

Kommentarer
Postat av: tessan

ja håller med din mamma, försök att låta han va några dagar, hoppas allt blir bra, finns här för dig <33

2010-03-16 @ 21:36:26
Postat av: Jag

aa jag ska de. Så han får tänka klart. Jag går bara efter vad han säger sen. :( :) <33

2010-03-17 @ 19:01:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0