090310

Hejsan!

Va självklart i skolan idag, hade bara vanliga lektioner. Fick reda på vad jag fick på el-provet. Fick VG :D Glad glad glad ! Haha.. Har vart soligt idag också, fast de blåste ganska kallt iof. Om de inte skulle ha blåst så skulle de ha vart skit skönt. Träna inte idag för jag o Tessan skulle plugga körkortet :P . Har bara gjort ett test än så länge xD haha. Nu kom Jocke också, han har vart på brandövining.. Vi ska sova här ikväll :P . Får väl se om jag kommer upp imorron. Funderar på om jag ska träna imorron! Har inte tränat den här veckan än.. Fast de beror väl på om de funkar och logga in på friskisochsvettis sidan.. Gick ju inte förra gången jag skulle in o boka.

Hampus tyckte jag va fin idag :D , hade ju inte direkt sånt jag brukar ha på mig :P .  Robert har hört av sig jätte lite idag :S Ingen aning om varför, och så tror han att jag vill upp till hans pappa i helgen. Men njaaaaa de vette fan! Inte en av mina bästa kompisar den där mannen..


I söndags gick jag Martina Robban mamma pappa o deras kompisar ut på skäret och grilla.
Vi tog med lilla cassi också :P , åkte pulka med henne,..
Sen gick vi ut på isen och vandra, dom andra pimpla o hade sig gott.
Men dom fick ingenting,. Sen kom de en stor båt o då skulle Robban o jag försöka hinna bort dit vart den gick, så vi sprang nästan över hela isen xD haha,..
Men vi hann inte, Sen grilla vi lite korv och sen drog vi hem till Jimmy och sofi o kolla va dom gjorde, lekte lite med barnen. Sen skulle jag Martina o Robban in o käka pizza, så fråga Malin (Sofis o jimmys kompis) om hon fick åka med in.. Visst !
Så åkte vi en bit o helt plötsligt höll vi på o kråcka med en bil. Åh fy fan va läskigt de va :O ..
Hon kom från högen från en liten väg, så såg hon inte över vallarna så hon åkte ut och där kom vi .. Tur att Robban va så jävla snabb o svängde undan . Usch usch usch ! Tur att de gick bra iaf xD

Nu ska jag nog va lite social mot Tessan o jocke. Eller mest Tessan, Jocke håller på o försöker klara körkortstestet xD haha.. Får vi se hur de går :P .. Fast nu blev han klar. han orka inte göra hela xD haha...

 

                                 Bye Bye !!





Lilla Cassi





Lilla Cassi




Martina




Gubbarna




Robert



Isen, precis där vart båtarna går. Jävligt coolt o stå där!



Stora båten Robban ville komma ikapp.




Gummorna


Kommentarer
Postat av: Sofi

Grattis till ditt VG. Bra jobbat!



Vilka söta kort på min lilla stora tjej, kan du skicka dem till mig? Funkar det?



Kram

2010-03-12 @ 12:51:53
URL: http://karedo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0