060310

Hejsan!




Vakna precis nyss, sitter o käkar frukost, skulle jättegärna vilja gå ut. De är skit fint väder :O :D . Blir o va med Tessan, Martina o Jocke ikväll :P hehe.. Robban kommer ner någongång där senare på kvällen. Madelene har faktiskt lyckas med o gå ner 1 kg :D . Så nu har hon ätit nyttig frukost, pulver blire sen iaf :D .

Igår kolla vi på film eller jag o Tessan. Matte o jocke åkte in till stan för dom skulle köra några gubbar :P hehe. Men dom kom tillbaka sen. Va skit trött vi typ halv 12 :O. Men dom drog runt halv kvart i 12 . Matte ville hem för han skulle upp kl 5 nästa dag, han ska ju till fjälleen :D . hha ! Lycka till Matte.

Igår i skolan hade vi ju prov, hoppas de gick bra ! Men de kändes ganska bra iaf :P hehe. Sista lektionen hade vi gympa :P , Första gymma jag Marie o Jonna med de tröttna vi på , så vi spela badminton ist. Hampus fråga om jag skulla köra med honom. "visst" självklart, efetr de höll jag på o dö xD ! HAN VA DUM. haha. Sköt jätte dumma bollar :P haha. Usch va svettig man blev..

Ja juste, typ hela släckten va här igår också. Nä men mina bröder o dom va här. full rulle vare iaf xD haha.. Käka donken med dom. Jag vet inte bra för mig ! Men de va faktiskt fredag (a) :P haha.

Nä nu ska jag sätta i mina linse o göra nått skojigt :D . Hej hej..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0