040310

Skit väder !

Har vart i skolan idag, sov hos Jonas o Jenny i natt för ingen ville hämta mig efter träningen , Försov mig i morse också. Inte bra! andra dagen jag kommer försent :P .. 
Höl på i verkstaden hela dagen idag.
Gick väl bra först men sen blev jag bara irriterad för de gick inge vidare bra.
Men som tur va fick jag hjälp av Rasmus, räddaren i nöden xD :P haha..
Efter skolan gick ja o Marie o fika (som vanligt) sen skulle jag träna, Marie hade inga kläder med sig så hon sket i de. De va fan i mig de värsta passet jag vart på! De va så jävla svårt o konstigt.
Inte så jävla sugen på o gå på de igen. Nää usch! 
Ska bli vääldigt skönt med fredag imorron. Har faktiskt ingen aning om vad man ska göra, ta sig några öl kanske :P , men Marie o Fredde.
Lät lite trevligt faktiskt.

Käkade på vipsen idag, hade inge pulver med mig! Jävla skit. Men har ätit lite lättare nu på kvällen.. Satt o käka med Rasmus, Marie o Hampus de va trevligt.

Rasmus o Jocke hitta på nått bögtest förut, man ska typ gå så nära killens ansikte, typ pussas! Hmm.. O den som rycker undan först e osäker på sin läggning xD haha.. LIte skoj vare när dom gjordere på varandra. Matte hade tydligen spottat Rasmus i ansiktet när han gjorde så mot honom . Snällt, hehe

Snart ska jag sätta mig o plugga, har prov imorron (el och säkerhet) BAAAAJS på de.. Usch fy fan så tråkigt de är.. Måst everkligen få mins G den här gången.. Har blivit lite slapp xD hehe.



Har ju vart värsta bajs vädret idag, de som va solit o fint i två dagar. Varför ska de börja snöa igen :S . De är väl fan ingen som vill ha kvar snön längre.. De är ju bara 3 månader kvar till sommarlovet. Hur fan ska all snö hinna smälta bort :O ? Usch va trött jag är på kylan nu. Längtar sååå mycke till den 4 maj, då blire varmt o gosigt :D <3 .

PLUGGTIME !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0