010310

  • Tjena..

    Idag vare första skoldagen efter lovet, va helt okej faktiskt.. Något o göra på dagarna iaf :P . Hade verkstad på morgonen o sen vanliga lektioner på eftermiddagen... Vi fick reda på vad vi fick på svenska provet. Jag fick VG +++ , 1 poäng från MVG , Jag är fan jäävligt stolt.. :) ! Mene öhm ja o Marie satt ju breve varandra också (a) haha.. Hade engelska prov idag också , kändes inge vidare xD . va fan skit svårt :O . Jätte många ord som man aldrig har hört förut :S , Jävligt dåligt ! man kan ju fan inte sitta o gissa. öhm klart man va tvungen o göra de nu ! Men fan de ska man ju inte behöva göra :S . Bajs grejer va fan..

    Efter skolan gick jag Marie o Sofia och fika på "mitten", trevligt de.. Sen gick jag o marie o träna. Skönt o börja igen :D . Har tränat en gång på lovet bara :P haha..        Började med pulvret idag, o tabletterna.. Pulvret smaka faktiskt inte så farligt, va typ små chokladbitar i så de va lite nice :P , mene va vääädligt hungrig efter träning.. Så nyss åt jag köttfärslimpa :D . Imorron hoppas jag att de blir korvstroganof med ris, va skit sugen på de förut.. Näe snart ska jag väl ner o duscha sen kanske plugga lite körkort :P , Fick en skiva av Tessan igår som jag ska prova sen :) . Imorron blir de iaf ingen träning. Jag och Marie ska till körskolan o plugga :P , Måste fan ha de till sommaren :O . Uj uj uj ^^,    


                                               Usch, nu skulle jag vilja ha ett par glasögon :S , Orkar inte ha linser varje dag, 
                                               Svider så jävla mycke i ögonen på kvällarna. Tycker ikke om de.. Ska fråga 
                                               pappa om han kan köpa ett par typ nästa månad eller nått.. Hittar säkert ett
                                               billigt par på lensway :P hehe!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0