Wiiie :D

Vart ute o åkt jockes nya bil o druckit vin :P , Rooooligt :D !! Sitter ute och röker just nu :) .


Haha min ex-pojkvän säger att han fortfarande vill va tsm me mig men gör ingenting åt saken xD , han säger att han ska va kattvakt. Haha vad gör man ?! Jo skiter it totalt ..! Varför ska jag lägga min dyrbara tid på en sån kille som bara säger saker men gör ingenting åt saken ?! , Älskar han verkligen mig :O ? Som han säger ?! Osäkert.. Robert , Du borde visat det ...




BRUDARNA IS THE SHIT ! :D

Kommentarer
Postat av: P

Mm, han var kattvakt..........Vi var i Karlstad.

2010-06-12 @ 20:12:58
Postat av: Madde

jajemänsan, o nu är han här :D

2010-06-12 @ 21:56:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0