SOMMAR :D

Äntligen har sommaren kommit på riktigt :D ! Har solat o badat typ hela helgen. O idag blev de Marie o Jonna! Ska väl ut o sola tidigt imorron (Y) KANON ..

Trodde jag hade förlorat min älskade plånbok med mina värdefulla pengar i , Men IKKE ! Jag hitta den i min platta öl :D haha.. Jag e bäst !

På midsommar blev de ut på en ö :) . Va riktigt trevligt faktiskt ^^,
Dennis slog nog alla med o va full . haha ! Ja herregud xD

WOOHOOO vem har åkt ring för första gången då ?! JO MADDE . Guu va läskigt de va :O , Har skit ont i rumpan nu o träningsverk xD haha..

På lördag blir de o sälja kläder så kom o KÖÖÖÖP dom , så kan jag få ihop lite pengar :P hhaa.. Sen på söndagen KANSKE de blir o åka till Helsingborg o sen något sommar land :P ! Får se om jag har lusten till de.. TRåkigt o åka med mamma, ^^
Jag är väldigt glad, för nu vet jag va jag ska få av robert i "födelsedags present" har fått vänta på den i några månader nu :P haha.. En heldag på ullared :D . WIIE :)   Så vi åker nog dit den 25 - 26 , om inte över en hel helg. vi får se hur de blir..

Jahajaaa, nu sitter jag här med Marie, är hungrig kl kvart över 12 på natten xD ! mene jag ska fan inte äta nu :O .. Ska börja tänka på magen igen ;) hehe..

Ska va lite social mot henne nu .. Bye bye


Jag o min fina midsommarkrans :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0