140610

Hejsaan !!

Har vart med mammsen i stan och handlat på förmiddagen, sen åkte jag hem o plugga jätte lite körkort :P , sen åkte jag upp till Tessan. Martina va där också :) ! Sen satt vi där o spela kort , sen vart vi sugna på donken så Jocke fick ta jobbet o köra in oss :P haha! Så nu har jag ett ROSA glas :D
När vi kom hem så skulle vi spela fotboll, Basse jocke.s lizette o hennes två kompisar kom ner o sen vare Henke matte jag martina tessan o jocke som va där :) !
Vi körde de där när man ska sjuta på målisen o om man missar 3 gånger ska man ställa med röven mot dom så ska dom sjuta. Och de va ALLTID jag och Martina som fick straffas xD haha. Usch va ont de gör :O .
Så fick jag en hård boll på låret av Jocke.s ! Sen kom Lillis också, roligt o träffa henne.
Har inte träffat henne på typ ett halvår. Snacka lite med henne :) .. Sen drog vi till Henke o va där i typ en kvart sen drog alla hem. Så nu sitter jag här o tråkar, vet inte om jag ska sova eller plugga! haha.

Imorron blir de o rida med Jonna :D . Ska bli jääävligt kul ! Har inte ridit på massa år. Får hoppas på bra väder.
Skicka grej till barsebäck idag också. ska söka jobb där :) . Får hoppas att man får de. Vill verkligen ha pengar . KOmmer inte kunna gör någonting i sommar annars. Bajs på de !!

HATA MYGGOR !!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0