090610 Skolavslutning :)

Hallu !!

Sitter hemma själv just nu :( :P , Vääädligt tråkigt. Vet inte riktigt vad man ska göra.. Ska träffa Tessan sen efter två någongång. Sen blir de o dricka vin med Jonna och Marie :) Sluta ju skolan idag såatt :D . Imorron blire fest ! Full o gla såatt säga.

Får se hur de blir senare ikväll. Då får man reda på allt om de blir fortfarande vi eller inte :) ! 

Va i hamnen förut med skolan o åt glass. *muums* Sen fick vi betyg (som jag skar mig på :O aj aj ! ) Fick iaf ett VG haha! Resten G , men de är bra , bara man inte har IG i nått . Imorron får man träffa Martina också, Får vi se hur brun hon är =D , Haha! Sen ska hon stanna hos mig några dagar så inte jag blir själv. Marie ska ju träffa Fredde o sen åker hon till Norrland :) ! Hoppas man får följa med Jonna till Gabbe och grilla (a) :D .

Jaa herregud, i måndags va man pruttfull :D , haha! Mn de va kul tills allt blev bajs, Jag o Jonna satt o grina i kör xD hahaha. Sen va man inte den piggaste i skolan. Skulle sätda. Gjorde inte alls mycke.. Fick våra tröjor igår också :) VVS MADDE .. haha ^^,

Imorron ska man ha på sig sin nya fina klänning :D ! Me like <3  Gabbe ska kanske ta med sin gitarr (får man hoppas) Han är tydligen skit bra på gitarr ^^, Så de blir nog nice. Ska bli ganska fint väder också :D .
Fick träffa Jonnas lillebror Linus idag :) . Guuuu va söt och damn va liten han är. <3

Jahaja, Här sitter man själv medans Marie äter tårta o Jonna är hemma. Nänä ! Här ska man få sitta själv o bajsa på skolavslutningen, tänk om jag också vill ha tårta :O ! Tycker mamma o pappa kan skicka en till mig :P hehe!

Nääe va fan nu ska jag försöka hitta på någonting :O ! Haej då :)






Tyckte den här bilden såg lite skoj ut xD haha !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0