070610

Sitter hemma med Jonna och Marie. Båda dom ska färga håret :) ! Känns bra att någon är här med mig.
Sen blir de väl supa. Kanske blir bättre :D ! är som sagt själv hemma hela den här veckan, Usch! Sov hemma själv igår. Va inte kul någonstans, sov nere på soffan med alla lampor tända.

Nu har de hänt igen som vanligt.. Slut med Robert, känns lika bajs som vanligt!! Men de är inte jag som ska komma tillbaka, de är han. Jag har inte gjort något fel. Jag tofflar alltid efter honom "/. SÅ FUCKING SVÅRT.
När man gör slut fast egenligen älskar människan så jävla mycke. Jag hatart ! Sen när man tror att han kommer hitta någon ny. Han har alltid så tur. Imorron tar han studenten klart han hittar en ny "/ . Vad gör jag då :O ?! Shit . Jag kommer ta livet av mig imorron.. Kommer alltid älska den bajs fitta jäveln...

Nu är man iaf jäävligt brun :D . Va o spraya mig förut. Va lite nice faktiskt! Marie följde med mig dit. Sen drog vi hem till Jonna en stund också., Nice Nice !!

I want you back, I miss you so much! Please love me like you did before this shit !


Kommentarer
Postat av: Madeleine

<3

2010-06-08 @ 08:28:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0