Wohiooaanrpre

Hallusan !!

Sitter hemma nu, sitter faktiskt vid stora datorn :P . Riktigt skönt (Y) höhö !
Sov ju hos Martina i natt, sen gick jag till körskolan o plugga. Gick skit bra :D ! Två vita permar kvar sen blir de datan :) ... Igår läste jag 50 sidor i boken, fy fäään va duktig jag är .
Imorron blir de o plugga med Tessan. Hon slutar någon gång vid 2 så innan de kan jag nog kanske börja måla bastun :) . OM de blir fint väder, mera peeengar <3

På fredag blir de o åka till Robert :) , känns som de va jättte länge sen jag va där . Inte bra! RUUUUUUUUUMPAAAH *SHAKA*? DEN FÖR SEAN BANAN ! Höhö va tvungen, sitter o lyssnar på den sjukt sköna låten nu xD haha..

Vem är duktig då ?! JO MADDE, har inte rökt på hela dagen :D , O typ bara några bloss igår natt :D . Fast man är ju liiiiite sugen :P haha ..

Jaaaa visst fan, ska ju köpa ny bikini på fredag! Om jag hittar den jag vill ha :O . Den va slut i ruttna Nyköping "/ . Jävla skit.. Tänkte faktiskt köpa hello kitty pjamas, men gjordere inte. Va riktigt sexigt ! :D haha .
Fick iaf ett grått linne! GAaaah, nya kläder -JAAAA TACK ! längtar tills man åker till ullared :O . Vi ska till Helsingborg¨också, så ska vi göra nått mer som jag inte får veta :P . haha.. NYFIKEN :)

Guuuuuu va jag hatar o ha lock i örat :S ! Håller fan på o bli tokig .. Helt slut förresten, har nyss klippt farfars gräs :P haha..

Om de är någon i sthlm som man känner o vill hitta på nått så kan ni ju dra en pling teh mig :D ! JAAAAAAAAAAH ...



JAG ÄLSKAR FÄRSK POTATIS !!!!!



Deen bikinin vill jag ha :O ! Säääkert slut bara för att jag vill ha den. Snyft*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0