180710

Hallu !!

sitter hemma hos Robert, kom nyss hem från landet ! va trevligt där :D , Fick träffa hans farbror för första gången :P ! Va skiiit varmt i vattnet där . Guu va härligt ! snart ska jag o Robban dra o bada. Ska bara vänta på bilen xD ..

Nu har vi iaf en husvagn vi får låna som vi ska ha vecka 30 :) . De är nice. o MASSA nya kläder :P höhö .. Roligt roligt ^^, Ska tydligen åka över 100 mil då xD haha. spännande . Imorron blir de modell för en dag (kanske) beror på om jag har orken till de, och får se om jag hittar dit :P . Sen ska jag hem o tjäna pengar :) haha.. Ska till rättvik vecka 31 också. Shiit pengarna vart ääär ni ?! x) ..



Blev inte den rosa bikinin jag ville ha. Fanns bara trosorna, men fan inte överdelen :O ! Usch va dåligt. Så jag tog en svart ist :) . Men de funkar lika bra! hha. 

Har åkt flakmoppe i helgen också, lite lantit haha! Men de va lite skoj :) , så fick jag köra en vanlig moppe för första gången på flera år xD haha.. De va riktigt kul faktiskt :O .. Robbans farbror hade en jätte söt hund också, den hette Amy o va en blandning mellan labrador och rottviler (stavning?) den va lite coco :P haha ...

Nu ska jag kolla på 112 - på liv och död :) . Bye bye !!




En bildjävel som jag hitta xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0