160710

Hejsan!

Sitter uppe hos Robert nu.. Har jätte tråkigt, ska typ va enam i 4 timmar till :O ! Och solen verkar va lite bajs också, de är mörka måln .
När han kommer hem sen iaf så ska vi åka ut till hans land ^^, Mysigt!  

jag o Jonna skulle va modell för en dag igår, men vi hitta absolut inte xD haha.. Vi gick där inne skit länge . och  piss varmt va de också. Usch !! Nää så vi gick på stan en stund sen åkte vi hem o bada i Dunkens vattenslang xD haha.. Sen kolla vi på något skit roligt program. :) ! Sen blev de o åka hem till lilla Robert <3 , ....

Idag ringde dom iaf, så jag fick en ny tid här uppe xD haha.. Men har ingen aning om vem jag ska ta med :P , Nån som vill ?! :) Vill inte gå själv direkt . haha!

JAG SÅG STEFAN FRÅN PARADISE HOTELL IGÅR :D haha! mm.mm.mm


Nu ska jag käka frukost o ta en cigg :P  Bye bye !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0