050710

Hallu !!

sitter hemma hos Martina nu :P , vi ska snart träna när hon har städat klart. höhö !
Har vart riktigt duktig idag :D , Pluggat körkort :) , Läst typ 60 sidor. (Y) ! Imorron ska jag till körskolan o plugga o boka in mig på risk1an . KANON.. Tänkte läsa lite ikväll också . Måste läsa den 100 gånger för att fatta säkert xD haha.. Finns ju direkt inget annat o göra på dagarna så varför inte plugga lite ;) eh eh ..

Skulle egentligen ha klippt farfar o farmors gräsmatta idag, men så blev de inte.. Nån dag ska jag måla bastun hemma också . PENGAR PENGAR PENGAR :P

Va på kalas igår, hemma hos Jimmy o Sofi . Muums ! Sen hade ja o Robban vatten krig XD haha.. de va lite roligt faktiskt :) ... på natten där nångång så kolla han o jag på en skit bra film :O ! Blood ond bone hette den.. Värd o se faktiskt ^^, hehe ..

Nu ska jag fixa lite sen dra dit :) . bye bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0