Robert <3

Älskar dig så sjukt mycket Robert!! Har aldrig älskar någon så mycke som jag gör nu.. Du är de bästa jag har, du kommer alltid ha den största platsen i mitt hjärta <3 vad skulle jag göra utan dig? De är dig jag alltid vill vara med, de är dig jag saknar om dagarna. Om jag mår dåligt är de dig jag vill träffa, för du gör mig glad igen :) De är dig jag vill dela min framtid med, dig jag vill göra allt med!! Vad du än säger eller gör, kommer jag alltid att älska dig. Du har mitt hjärta i din hand.

Älskar dig Tinki :) ♥

 

Dehär är Roberts o min låt :) , I början när vi blev tsm lyssna vi på den här ! <3 Älskliiiiiiiing .


Kommentarer
Postat av: Tinki

comón baby do the locomotion :D älskar dig jätte mycket madde <333

2010-01-20 @ 20:30:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0