Härlig och ikke härlig dag, 130110

Tränar drottningarna ;) ! Tjaaa...

Idag har jag vart i sklan till 11:00 :) , ganska nice. Sen gick jag o Jonna på stan sen åkte vi upp till min bror, Och som vanligt när jag ringer tjatar han om att jag inte ska ta någon sprit xD ! Nä mene jag och Jonna kärde wii sport :) sen kom Marie va där kanske en timme till, sen åkte vi ner till stan för vi skulle träna!
Vi har vart såååå duktiga. vi träna från kl 17:00 till 19:00 . Först gick vi på jympa puls/bas sen gick vi på core, snacka om att de va jobbigt :o . När man kom hem satte man sig och åt, sen högg de till så in i helvete i ryggen så börja störtböla och la mig på glvet, kunde inte röra mig. Sen gick jag upp från golvet, jaa då kunde jag inte stödja på mina egna ben :S . helt sjukt så jag fick hänga på bordet, kunde inte sitta heller. Så Martina fick hämta kryckor, men de gick inte heller så bra! Så nu ligger jag i sängen. Kan inte göra så mycke mer :S . Har inte hunnit duscha än ! KAN INTE .. Måste göra de imorron om jag kommer upp ur sängen. USCH ! Nääe de här är inte alls roligt faktiskt. Tänkte, om de inte blir bättre imorron ska jag fan åka till sjukan och kolla va de är :s ! tror fsktiskt jag träna lite för mycket idag. Men jag har haft så här jävla ont i ryggen innan. Men de va ett bra tag sen jag hade de..


Hoppas verkligen att de blir bättre imorron.. Hade ju tänkt träna ju !

På engelskan i skolan har vi börjat med ett proget, typ om massa länder. Jag Jonna och Marie tog ju då Australien. Men vi hann inte göra så mycke för vi hade så kort lektion.. Hann typ skriva upp vad de skulle handla om ! O sen ska vi ha redovisning för hela klassen :S OMG ! Och de ska typ vara en kvart . Bläää!



Idag har älsklingsRobban o jag 19 månader :D , Grattis till oss :P .. Snart har vi vart tillsammans i två år . Haha ! DE är faktiskt nice.. Jag älskar honom fortfarande lika mycke som jag alltid gjort :) ♥ Älskar dig ! <333





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0