God morgon! 140110

Nu har jag precis vaknat, har fortfarande jätte ont i ryggen. Så jag skippa skolan idag "/ . Imorron 08:30 ska jag iaf in till sjukan och kolla va de är för nått. Jag har sån här typ rethosta/slemhosta,o när man f¨r sina hpos attacker eller bara hostar lite så gör de skit ont i ryggen. Riktigt uselt faktiskt. Och jag som tycker de är så tråkigt o ligga hemma... Nu är man tvungen till de för man inte kan göra ett piss..
Jag funderar på hur jag ska komma ur sängen, och ner för trappan :S . ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH ! Dålig bajs dag..

Ligger o lyssnar på Erik Grönwalls låt - higher . :) Faktiskt jävligt bra !

Nää nu ska jag försöka komma ur sängen och ner, tänkte nämligen äta lite frukost :P . Skriver säkert senare idag eller ikväll om de hänt nått skoj xD :P .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0