260110

Hallu.

Har vart i skolan idag, Började halv 10 och slutade 11 ^^, haha.. Vi hade ingenting mer och göra i verkstaden så vi fick sluta. Vi ska ju få reda på vårat val snart såatt :P . Har inte vart så bra dag idag! Bajs på den här. Kanske ska åka upp till Robban sen :) . Får se ! Ska ringa han sen när han slutar..
Jag o pappa fixa körlektioner o teori igår :D , Så ska gå på lektion på Torsdag *Jippie* :D hah! Äntligen.. Hoppas man får körkort snart då :P . SÅÅÅ skönt de skulle va !! Köpte löshår av Malin igår också , färga de men de blev typ ingen skillnad, så får färga de igen när jag har pengar :O ..

SÅÅÅÅ GLAAAD :D , Vi får förhöjt studiebidrag :D , Så nu får vi 1400kr .. UUUUJ va de ska supas på lördag! haha.. KOmmer ha typ 2000 kr när vi får studiebidrager.. Känns kanon faktiskt :D . Höhö!!

Körde från Marie och hem igår :P . Första gången jag körde i rondeller och motorväg :O haha! Duktigt nervös man va xD! Men bra träning iaf =) . Och så prova jag o starta i backe. De gick också skit bra faktiskt.. Känner mig stolt :P höhö! Nu jävlar e jag taggad på körkortet :) ..

Asså egentligen vare en gaanska onödig dag idag. Jag svettsta två plåtar sen resten av lektionen så satt ja o prata med Hampus, Rasmus och Peter xD haha.. Lite roligare (a) :P .. Försöker få ner Hampus på lördag men han verkar inte vilja den bajsen ^^, hehe !! Han kanske har annat snusk för sig :P haha ! näe mene så kan de va .. 

                                              Jag har mått illa i min mage i jätte många dagar nu :S , Undrar va fan de kan va ! fast nu börjar de faktiskt ge sig som tur va ! Ganska skönt .. Igår mådde jag skiit illa .. MYSKO ! Noooot good.

           Nä nu ska jag försöka o hitta på någonting.. Kolla på tv eller nått :P haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0