230110

Tjaao!


Sitter hemma med Matte o Robban :) , Kollar på family guy xD ! Kanske ska upp till Henke snart o röka vattenpipa som vanligt . hehe,. Jag o Robban fick nyss en varsin pizza av pappa :P , Skit mätt mår typ bajs illa nu. Känns inge vidare bra xD , Får sitta o smälta maten lite..
Va hos Henke igår rökte vattenpipa o snacka skit :) Sen drog jag, matte, martina, tessan och johan hem till mig o skulle kolla på greas men dvdspelaren funka inte . Jävla skit grejer! Jaahaja ska tydligen möta Jocke o Jonna, ta en cigg med dom :P , haha! Älskling kom igår också :D va j'vla problem med tåg o bil och skit. han har tappat bort sina bilnycklar, stackarn.. Hoppas han hittar dom :o !
Jag o Robban åkte ut till Matte o gick ut med hans hund o min hund :D , De va skoj! Gick faktiskt bra^^, hehe
Nuuu ska jag dra mig . Bye Bye !!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0