200110

  • Tjaa!

    Idag har jag vart i skolan, höhö bara till 5 över 11 ;) . Jag o Marie gick till röda villan men dom satt o åt så vi sket i o gå in:P , Vi gick ner på stan ist ! käka på vipsen sen åkte vi upp till Jonas :) . Körde wii o lyssna på musik sen sprang vi till bussen för Matte skulle köpa cigg till Marie :P , När han hade gjort de så fick ja o Marie vänta på pappa för att han skulle lämna grejer till mig eftersom jag skulle/ska sova hos Jonas o Jenny.
    Jag o Marie träna två pass idag (vääääldigt duktiga) sluta kl 7 ,därför jag skulle sova här..

    Hade hor fitt prov idag, gick väl bajs på de ! Förväntar mig ett IG dårå.. BLÄÄÄ ! usch va arg ja va . Imorron ska vi välja inriktning också. Hoppas man kommer in på något bra :P höhö!
    Imorron ska jag sminkia på för första gången på hela veckan Mohaha!!

    Madelene funderar faktiskt på o sova snart. Jag är jätte trött :O , ööhm som vanligt då ;) hehe...

    GOD NATT ! :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0