190110

^^,





Själv sitter man o lyssnar på en jätte bra åt som Henke hade lagt ut på sin bdb :) , har precis duschat. Guu va skönt de är :D haha!
Tog hål i naveln igen idag =) , Blev myyycke finare nu än va de va innan ^^, hehe! Har en rosa pärla nu iat för en blå :D .

Har haft verkstad hela dagen idag.. Gick vä sisådär efter ett tag.. Hade MMA , fick hjälp av Hampus Basse Fager Emil o Stefan xD seeen gick de ganska bra . haha! Sen skulle jag byta metod, då gick de åt helvete igen :P . Förbaskat!
Skulle egentligen ha tränat idag men de blev inte så, Jonna o Marie tyckte vi skulle plugga ist . Har prov imorron tror jag. höhö! Hoppas de går bra iaf :O . Sååååå skönt imorron slutar vi 5 över 11 :D , Häärligt!!

Lilla Jocke har köpt ny bil också :P haha. Ganska nice ! sladda på lunchen ;) hahahhha... Lite kul måste man ju ha .
Tyvärr hände de en liten "olycka" förut som inte va så rolig o höra.. Ska inte ta upp något här! Verkligen tråkigt tjejen "/ ..


Hmm jag funderar på om jag ska börja plugga snart, sen kanske kolla film eller nått. Ska iaf lägga mig tidigt idag! är skiiit trött :O , USCH !!

Blir upp till sthlm i helgen igen dårå :P , men helgen efter de så blir de absolut ingen sthlm, för då e de ferre här :D (Y) .Vi ska fira Henke som fyller den 1 februari :) GRATTIS TILL HONOM (sen) hehe.

                                            HAMPUSEN VA .... IDAG xD haha :P . !Gulligt ^^,

Jahaja idag skulle Martina sova hos sin bror , så nu är man själv här med mamma o pappa :P haha!
Har "köpt" ny maskara fondation (stavning?) vit bh svart luvtröja vit tunn tröja och två par trosor :D , Riktigt nice ju !! Hehe... Blir så när man inte tränar o har tråkigt ;) hehe ..
Jaha,nähä nu ska jag plugga...
                                                                                                                    Bye Bye




De va den här låten som va så bra , som Henke hade lagt ut :) (Y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0