180110 Skolan..

Hallu !!

Sitter i skolan nu ^^, har engelska, Ska typ skriva om Australien på engelska mene jag Marie o Jonna orkar inte så vi sitter o surfar runt på internet ist xD haha. Ööhm de gör nog alla här inne, när jag kollar runt ;) .. Ingen lyssnar på stackars läraren.. Hon säger till att vi ska sluta spela o göra annat på datan, men de är abslout ingen som lyssnar xD ! haha. naaaw* Jag o mina lösnaglar har klarat sig :D , Ingen som har låsnat idag! jag känner mig stolt ;) höhö.. Ikväll blire o träna me Jonna o Marie! Känner mig lite seg inför det men jag ska iaf görat ^^ :P ,

Någon dag när jag leker me Henke ska jag töja örat :) , fast de blir nog inte mycke.. Bara liiite :P haha! De gör så ont..

Nu ska jag sluta för dagen.. Ner på stan o kolla runt, vänta på tills träningen börjar :)

haaj haaj !! <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0