170110 Stockholm!

Hejsaan!

Sitter hemma hos Roberts mamma nu :), ska snart titta på en annan del av köping :P .
Har köpt lösnaglar idag också , riktigt nöjd! Alla sitter fortfarande kvar. haha fast de är en som har låstnat lite men limma dit den igen ;) *Smaaaart* haha. Jag känner att jag inte klarat av "att äta godis en gång i veckan" har suttit o ätit lite godis hela helgen tyvärr "/ :P . Jag måste verkligen börja tänka till xD haha. Men på måndag börjar allvaret igen ;) mohaha. hoppas inte ryggen pajar igen bara! Vill verkligen träna. Jag ska nog få ett gym kort av pappa också :) . Eftersom min kiropraktor sa att jag måste träna ryggen jätte mycke.. Har ju inte så bra muskler i den!

Roberts mamma fråga förut om jag och Robban ville följa med på typ 3 timmars pass på söndag. De va tre olika pass vi skulle göra.. Skulle nog vara ganska roligt :). Kan ju alltid fråga Marie och Jonna om dom vill följa med, Om dom har pengar :P hah. Mene Marie ska nog ändå upp till stockholm i helgen såatte.

Gaaaah på torsdag ska vi ju välja inriktning , jag tror jag faktiskt ska välja VVS Svetts o sen MEK .. jag är inte helt säker på att jag kommer in på VVS, De är väääldigt höga betyg man måste ha för tat komma in där.. bajs! Men vi får väl se hur de går :)

Ska kolla med mamma imorron eller nått om jag kan få ta hål i naveln igen, eftersomm jag tog ut den innan jul, den gjorde ju så jävla ont.. Är sugen på o ta en ny.. Sen ska jag ta hål i näsan typ nästa studiebidrag :) .

Jag funderar också på o köpa typ solpiller, de är typ tabletter som man blir lättare brun av :) . men ska kolla med pappa för jag förstod inte riktigt hur man skulle betala, och sen fanns de tabletter för att få starkare hud hår o naglar. ^^, De vore lite nice!!




Nu ska jag kolla på en annan del av köping!! Bye Bye :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0