160110 Stockholm!

Hallu!

Sitter hemma hos Roberts pappa nu :) . Har precis ätit frukost, ska snart ut och röka!
Robert är en diktig pojke, han plockar ur diskmaskinen så jag Sitter o myser i hans tröja, *myyyyyyyyyyyyyys*
Måste duscha också, vi o Robban ska nämligen in till stan. Jag ska köpa ett par mysbyxor :) ! Wiie.

Jag har börjat hosta jätte mycke nu :O . Typ massa äckligt slem i halsen. Och igår hade jag min godis dag, så idag blir de ingenting. :D Bara nyttigt ^^ haha. Usch va duktig jag är! Ska nog höra av mig till Marie o kolla hur hon har de o om hon är i sthlm :P haha ! Kaan va bra o veta ibland ;) .

Nääe nu känner jag för o gå ut o röka, skriver säkert ikväll eller när jag får tillgång till data :P höhö!



Nice låt :D !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0