070110

Tjeeena :)

Idag vare föra skoldagen efter lovet :P, Gick väl ganska bra! Va lite trött sådär xD, På sista lektionen satt ja o vägde på stolen och dååå råka stolen åka bakåt men fick tag i Jonnas stol :P haha. Skoj vare iaf !

Efter skolan gick jag o gymma körde lite extra mage idag :) , Känner verkligen att jag behöver de.. Ska träna imorron o på lördag om jag hinner.. Min lilla Robert kommer ner imorron. Så han ska sällskapa med mig på gymmet.. Jocke ville följa med o köra lite också. Så de blir väl antagligen på lördag :P . Jag och Robban ska åka skidor o helgen också, Har JAG bestämmt :P haha! Långfärdsskidor :) , Fett me motion man får då :D .
Idag har jag bestämmt att jag ska äta havregrynsgröt till frukost imorron, man blir så himla mätt på de. De håller magen full jätte länge! *kaaanon* . Så nuuu ska Madde börja med de nyttiga, Öööhm råka hoppa över de idag (a) åt hamburgare till lunch. haha! Men de räknas inte (a) :P ,

Usch! efter träningen stog jag o vänta på bussen till busstationen, fyyy satan va kallt de va :O , Jag höll nästan på o dö. de va verkligen skönt o sätta sig i en varm buss. O innan så va jag så irriterad. Påsen som jag hade med mig ville inte som jag ville. Sen funka inte min tändarhelvete. Dåå blir man inge vidare glad. Kom till slut till busstationen :) . Där träffa jag Markus o Martina. O fjoooooortis, "men gud jag måste ha cigg" hallå lägg av du är liten :S . Jaaao jaaao !

Imorron blir de hem till mig o snacka om fjällen iaf :) , Jag o några kompisar kanske ska till romme o åka skidor. hööm baaaara åka skidor ;) haha. Men vi ska iaf hyra en stuga där . Jag och Tessan ska prova snowboard (Stavning?) :P haha. Robban ska få lära mig o åka slalom i stora backen :p haha. Skoj skoj ^^, Sen blir de basta efter, dricka lite öl o ha de bra ! RULLA SIG I SNÖÖÖN :D haha. *brrrr* va kallt . Nää nu ska ja springa ner o hämta gummisnoddar, sen ska jag sova :) Natti Natti....

Älskar min Robert :) <3   ( Han o jag har 19 månader den 13e :D )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0