050110

Halloj !

Idag gick jag o Robban upp kl halv 9 för vi skulle möta min bror och sofi vid heron halv 10 för vi skulle ju som sagt köra dom till karolinska .
De gick bra! dom hade med sig Ida den söta lilla beeebisen :) , Hon är alltid så glad^^, Sen åkte vi tillbaka till Heron, så bjöd Jimmy/Sofi på mat, *mmmm* Pizza blev de :P heh.
Sen åkte jag o Robban o hämta Madde i stuvsta så åkte vi in till stan.
Robban lämna bara av oss för han ville inte följa med på stan :P haha.
Gick i massa affärer. Hon hitta bara en present till tjejen som skulle ha fest, och jag hitta ett par svarta byxer :) , Dee har jag längtat efter ..Jag vet att jag egentligen inte ska köpa massa kläder o skit , men de är så roligt o skaffa nytt :D , haha.
Sen när vi va klara på stan åkte vi hem till Amanda, Maddes kompis. Så va de två tjejer till där. De va trevligt. amandas bebis är ju såå söt :) <3 ..
Man blir ju riktigt sugen på en bebis :O :P . Kl 6 va Madde tvungen o dra för hon skulle köpa hårfärg med sin syster så jag sa till Robban att  han skulle hämta mig :P , Så åkte vi hem o åt *vrååååål hungrig* Sen tog ja en liten powernap efter maten :P , skit trött.
Sen väckte Robban mig så åkte vi o lämna hans syrra vid kvarnbergsplan,sen till centrum för att köpa lite godis och apelsin juice.
jag har vart riktigt sugen på de i flera veckor nu :O , så jag kände att jag va tvungen o köpa de :P haha. sen har vi inte gjort så mycke mer, duschat o sånt :P , o nu sitter jag här^^, Ska väl mysa lite med Robban snart :) .

Fyy faaan va jag ska börja hårdträna nu :s helvete ! Pulver o hela köret fan .. Måste fan göra något åt dehär asså. vill ha sån här personlig tränare men de är tydligen svindyrt. Ska iaf kolla vad dom har o erbjuda på alla olika ställen :P hehe ! Vill till stan imorron o kolla pulver o sen ett par byxer till . Men vet inte om jag får med mig Robban xD :p haha. Får se hur de blir..
Oooh jag vill så jätte gärna ha en parfym, men den kostar typ 400kr. De är typ denhär paris Hilton lila flaskan :) <33
Mitt hår har börjat växt :D haha. fast de är inte alls mycke xD , men lite o jag är väldigt stolt :P hehe !!

Nu ska jag mysa med Robert älskling, Bye Bye :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0