030110

tjeeeena!

Sitter hemma hos Robert o väntar på tills han har duschat klart. har tagit en halvtimme eller nått för honom. Lite feminin av sig ;) haha. Vi har suttit uppe hela natten, gick o la oss kl 08,30 o jag sov till halv 12.30 och robban till typ 14.00. Eller jag väckte honom för jag hade så tråkigt.  Jahaja, sitter och funderar på vad man ska göra idag.
Kanske skulle träffa Madde :) .
Får se hur de blir! Ska höra av mig till henne när jag blir liiite piggare ^^, hehe ! Imorron skulle jag kanske in till stan med Madde, hon skulle köpa någon present till sin kompis i klassen för hon skulle ha någon tjejmiddag.
När man är där kan man ju lika gärna kolla på lite kläder också (a) ;) höhö!
Jag o Robert skulle kanske köra min bror o sofi till karolinska imorron också, dom hittar inte dit så Robban skulle få köra om han hittar :P hehe. Ska kanske träffa Marie också om hon har tid för mig ;) hehe. Får väl se! brukar inte blir så.

Lovet hittills har vart nice :) , Vi har vart hemma hos mig hela lovet, men åkte upp till Robban igår :) . Nyår va nice också, synd att de hände lite dumma saker där ett tag mene de gick bra sen. Synd att man hade så jävla ont i huvet. så vi gav oss vid halv 2 typ. kunde ändå inte göra så mycke.
De va lite jobbigt o tråkigt att vi satt i ett jäääätte litet rum.
Tyckte vi kunde va inne i huset ist. Men de va iaf bättre än förra året. För då va vi ute. Gick jätte mycke :s !




Usch! jag har fått gummisnoddar i tandställningen nu. De är jätte jobbigt. måste ta ut dom när jag ska äta o ibland glömmer jag dom, o ja herregud vilket jävla pill.. Jag vill bara ha bort den ! :s

Guu va trött man blir när folk ska va avundsjuka på en, Men jag älskart ;) haha ! De är speciellt jobbigt när dom ska va så jävla bitchiga o tror dom kan bestämma över en . Hon tror verkligen att hon är en morsa, Fan ta dig din slampa.. tro fan inte att du kan komma o bestämma allting gumma lilla ..


Fin video när Henke o Matte åker åulka bakom bilen.. (y) Förjääääävla snygga röster i bakrunden ;) haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0