Bajs bajs bajs !!

Halloj !





De här är ju världens segaste lördag! Skit deppig, grinar hela tiden. O inte alls sugen på o festa, inte taggad ett dugg faktiskt.. Men jag får samla mina krafter o försöka va glad.. Ska hem till Tessan sen efter 4 typ, kanske blir lite roligare än o sitta hemma o ruttna.. Bajs på de här! Har hämtat mitt paket nu , ser kanon ut ^^, Så nu jävlar ;) haha ! Fick till o med en ny schaker o en vattenflaska :P .. Kanon bra.

Snöar så de heter duga här också, Inte de roligaste heller..  Ska väl snart gå ner o kolla på tv om jag pallar.. Jag kan bara börja böla helt plötsligt.. Känns bara konstigt när de blir så :S !




Sorry boy, it's you fault !


Kommentarer
Postat av: Sofi

Håll ut det blir bättre..



Låna en av tjejorna här hos oss, då har du inte tid att tänka på något annat =) Och skoj får du på köpet =)



Vad är det för pulver du ska börja med?

2010-02-27 @ 21:10:09
URL: http://karedo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0