280210

Tjeena !

Tänkte bara skriva lite fort :P , ska snart lägga mig! Festen igår va hur bra som helst, för min del iaf :p haha ! hade skit kul :D ..
Full o gla som man brukar säga ^^, Sov hemma hos Tessan i natt, ville inte sova själv .. haha
på morgonen typ vid 6 eller nått rasa de snö ner från deras tak, höll på att skita på mig xD ! Lät som värsta jordbävningen ..
Kunde inte sova på hur länge som helst , va full då med xD ! Snurra i huvet när jag vände på mig o grejer :p haha.  Vi vakna typ vid halv 12 , käka frukost.. G
jorde värsta scenen vid köksbordet xD , Skulle dricka min oboy, så satte jag i halsen så tog ja en till klunk o innan jag hann svälja den så så börja jag hosta, så kom de oboy ur näsan o munnen xD haha.
Tessan trodde jag spydde först :P, De va faktiskt roligt.
Sen kollade vi på Iren Huss, lite läskigt :P .. Sen käka vi lunch, nuuuudlar ..
De va läänge sen ' Sen kom Jocke, Så åkte vi ner till Näve vid halv 5 för att hinna köpa lite godis till filmkvällen hemma hos Matte.. De va inte alls trevligt i hans rum xD .
Erik hade tydligen spytt där på natten , Men han hade torkat upp de innan vi kom :P , o kallt o stank gammal öl o skit xD ! haha. Blää . Men de gick bort med lite parfym. hehe


Nu har jag iaf packat ner för morgondagens "mat" , pulvret o de.. värsta lyxet hsmå chokladmitar i pulvret :D haha.. Hoppas de smakar lika gott som de ser ut o va :P .. Tänkte boka pass på friskis till imorron, men kommer inte in :S , Står att jag har skrivit fel någonstans. Men skriver ju för fan rätt allting ! Jävla skit grejer.. Vi kommer säkert inte få någon plats där imorron heller som vanligt.. De är alltid fullt på de passet om man ringer samma dag. och nu när man äntligen kommer ihåg o ska boka, näää då ska de inye funka :S . Jävla skit grejer !! Bajs påre...  Men men nu ska jag sova iaf :P ,Natti Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0