260210 / 270210

Jahaja, sitter man här halv 4 på natten , o har ingenting o göra :P , Kom nyss hem från Henke ^^, Fick sällskap av Matte o Bella till bruket iaf :P . Trevligt ! Va kanske inte så jääävla social idag, mene dee hade en anledning också.. Robert hade varit lite dum! men imorron är de feeest :D . Nice nice -- 

Har jätte ont i magen faktiskt :S , Har bara ätit två mackor till middag typ. Inte bra! Kaaanske därför :P .. På måndag börjar skolan. längtar lite :P haha. De är ju faktiskt lite skoj i skolan iaf :) . Mitt pulver har kommit :D , fick sms typ igår eller idag kommer inte riktigt ihåg :P haha! Så imorron ska jag hämta de, o på måndag börjar allvaret ;) mohaha..  Nääe men nu ska jag ner o fixa mig till natten.. :D Natti Natti !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0