250210

Hallo !


Idag har jag som vanligt väntat på Robban tills han slutat , Va jätte tråkigt. Pappa ringde o väckte mig typ kl 11 eller nått, Så jag kunde inte somna om, gick på åt o plocka ur o in diskmaskinen *Snälla Madde* xD haha. Sen kolla jag på tv o sen kom Robban o hämta mig för vi skulle åka o tanka med Patrik. Sen åkte vi hem o åt, kolla på tv .. Robban somna en stund sen åkte vi till ikea efter massa tjat på honom :P haha ! De va faktiskt skoj :) , kul o kolla på inredningen o skit ^^, hehe ! Kom typ nyss hem därifrån, Så nu har vi ätit och nu kollar vi på tv.
(Molly gjorde nyss en jätte rolig grimage åt Robban , De va jätte skoj) xD haha.


De blev ingen flygplans tittning idag :( . Vi glömde de, Men de finns ju skavsta i Nyköping som vi kan åka o kolla på :) . För i morron åker vi hem till mig, börjar ju skolan på måndag ^^, och så ska vi betala resan ! ^^, Synd att vi måste åka så sent härifrån, för Robban sluta kl 12 men så skulle de komma någon o kolla på bilen, så vi kan inte förens efter 4 :S . Får se vad mamma o dom säger om de ..

Nää nu ska jag va social med Robban :) <3 bajs bajs :D





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0