240210

Hejsan!


Idag har snälla Robert vart hemma med mig :) . Så jag slapp va hemma själv här :P , Men imorron blire ensamhet igen :P haha! Har typ inte gjort så mycket förens typ kl 4 , för då ringde Danne o fråga om vi ville följa med o sladda, så vi duschade sen drog vi ut..
Träffade Viktor o andré som går i Robbans klass också. Trevligt !
Först åkte vi typ någonstans i solvalla o skulle sladda, men de va för mycke bilar där så vi åkte ist till bromma halkbana :P , när vi stog på vägen i en bajs kö me massa bilar, kom de är jätte stort flygplan över.
De va skit coolt :O :D , landningsbanan/startbanan va PRECIIS bredvid vägen. Häftigt satan !
Sen när vi åkte in på halkbanan så låg flygbanorna precis bredvid där också, så vi såg när flygplan landa och starta.. Wiie :D ..
Efter ett tag blev ja o Robban skit hungriga, så vi åkte till donken o käka, där vi mötte Marie :D o Fredde.. Så dom käka med oss..
Fick vänta skit länge på att min jävla fitt hamburgare kom ! O så fick jag fel hamburgare så då fick jag vänta ännu längre . ÅÅh !
När vi hade käkat klart åkte ja o Robban hem, myste lite :P , Eller busa xD haha ! Sen satte jag mig och rita med Molly :P , o nu sitter jag här ^^, ..


Imorron ska jag o Robban åka o kolla på flygplan, ska ställa oss så man ser dom jätte bra :D ! Wiie va kul :P
På fredag kommer jag hem till Nyköping, och jag har lovat att leka med Matte då :P haha .. Robban ska följa med mig hem :) , han ska tydligen inte till fjällen av en anledning :P . höhö!! O så ska han följa med till live and Jive också :D . Inte så jätte taggad än, men hoppas att de kommer iaf ^^, haha..
Nu har jag iaf beställt sånt där jävla pulver, så nu ska vi se om de verkligen funkar, måste ju se lite skaplig ut när man ¨åker till Mallorca :P haha.. Ska försöka hålla mig till de o träna bestämmda tider. För då får man se om de verkligen funkar eller inte.. Upp till bevis då ;) haha .. jag heter Madde o går alltid på sånt där skit :P , Men jag vågar chansa :p haha! Är så jävla onöjd med min kropp :S ! Bajs på den ..


Nu ska Robban iaf till hovrätten o snacka om de där som hände i sommras. han har överklagat .. Så hoppas de går bra iaf :) .. Lilla bajs Robert älskling :D <333





Bild från Black knights 13/2-2010         Jag, Marie o Stauss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0