230210

Hejsan!

Sitter hemma hos Robert, kollar på tv. "16 och gravid". har kollat på de sen jag vaknade :P , ganska bra faktiskt ! Har haft jätte tråkigt när Robban har vart i skolan. Finns ingenting o göra.. men igår va ja iaf o träna med hans mamma. Shiiit va jobbigt de va :O . Träningsverk så de heter duga idag :p haha ! Men de är goodie. Idag ska vi fixa Robbans parkeringsböter som är felaktiga o sen ska vi tvätta mina kläder / jacka. Sen har jag ingen aning om vad vi ska göra. Hoppas vi hittar på någoting. Så jävla tråkigt o bara sitta hemma :O ...
På fredag ska vi betala in resan :D , fett härligt !! På lördag ska jag på live and jive med Marie o sthlmarna :P . skoj skoj !! Men vet inte riktigt vem som ska köra dit :P , hehe .. Dumma Robert ska till fjälllen nästa vecka, Så han kommer jag inte träffa på jätte länge .
Tycker inte om hans pappa heller, tror faktiskt han bara låtsas tycka om mig ;S . Iblnad lyckas han gansk abra o ibland inte ! bajs  på honom.. Idag är de PRICK en måndag kvar tills fyller. Niiiiice !! hoppas jag får tatuering av mina bröder o typ en bil av mamma o pappa xD haha :P , nä mene körkortet måste iaf bli fixat innan sommaren , de är bara så jävla jobbigt o plugga ! bajs bajs..

jahanähä, Ska väl vänta ett tag till tills Robban kommer så ska vi åka .. !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0