180210

Sha sha !

Har vart i skolan idag, Robban älskling körde in mig :) . Han kom till mig igår. Myste massor.. DE gillar vi ! Hade verkstad hela dagen, gick sisådär. Blev lite arg några gånger när de inte gick som jag ville :P haha ! Imorron drar jag upp till älskling o är där hela veckan :) , LOOOOV som sagt. haha! Sen åker den bajs fan till fjällen. Kommer ha tråååk :( .
Efter skolan gick vi till körskolan, hann göra en perm sen började lektionen. De va den sista men ska gå på ettan o tvåan också, för dom har jag inte gått på :P , Ska köra veckan efter lovet också, på morgonen kvart i 8 :O Hjälp va trött jag kommer va !!
När lektionen va klar åkte jag Tessan o hennes mamma hem till mig för att snacka resa till Mallorca, SÅ NU BÄR DE AV TILL MALLORCA DEN 4 MAJ :D , Jag Tessan, Dennis o älskling ska åka.. Fy fan så jävla nice de kommer blir.. Får hoppas på de bästa med vädret :P . haha ! Bästa kvällen :D , bokat o klart ! Oj oj oj ;) .. Bara o vänta o längta :P haha !

Funderar på vad fan jag ska göra nu :s Har ingenting o göra.. Öhm kolla film kanske :P , Sooova ;) haha ! Nää men får la se va .. *Madde is happy* :D     

Älskar Robert Tormund över hela mitt hjärta



MALLORCA - Magaluf

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0