160210

Hejsaan!


Har vart i skolan idag , skiiit trött :O , Hände faktiskt inget speciellt ^^, Tråkigt bara! :P . Hade tnkt o träna men jag o Marie orkade inte :P , Hah! Blir ändå hårdpass imorron ;) .. Jaha, Nästa vecka är de lov också :D WIIE ! Ska leka med Robert massor då :) .
Har jätte ont i huvet också :S , Inte skönt ! Kollade på paradise hotel nyss, Jackie o han den där andra vann :P  Grattis grattis xD haha! Nää men de va väl kul för dom .

Funderar på vad jag ska göra nu! Kanske ta en liten alvedon eller nått :P , Vore en bra idé xD ! höhö.

Usch jag vill jätte gärna gå på live and jive, men alla är så osäkra hela tiden :O , Bajs på dom. :P
Lite sugen på att åka till ullared när Tessan nämde de :P haha!
Efter Maries o min födelsedag ska vi iaf åka till sivletto o handla (hoppas jag) är så jäävla dyrt där , man måste ju va gjord av pengar för att köpa nått ! Usch usch .

Jaha, kl är bara kvart i 7 o inget finns de o göra.. Ännu mer bajs på de :P ! Pappa kollar tråk - sport på tv :S , O ännu mer blir de .. Han och hans kompisar ska sitta här och kolla på fotboll ikväll , Hmm vem kommer inte kunna sova om inte MADDE ! Ååh..


  • FREDAG
    Gjorde inte alls mycke, Jag o Robban kom till nyköping kl 5 på morgonen till fredagen, så jag skippa skolan. Han med.. Vi hmtade min bror uppe i sthlm, han hade vart på fest . Sen senare på dagen åkte jag o Robban upp till sthlm för att hämta Molly o lämna henne hos Robbans mamma, Sen åkte vi hem till honom, va där en stund o hade mys ;) , sen åkte vi till Nyköping igen, Hade vi bara mys här också :) . Vi gick o la oss ganska tidigt för vi skulle upp skapligt på lördagen, för då bar de av till Gävle :D .
  • LÖRDAG
    Gick upp vid 9, käka lite o sen senare så kom Marie :) , Vi fixa oss o vart jätte fina :P , haha! Sen hämtade vi Henke o så bar de av till Gävle där Black knights spelade :D , De va riktigt jävla roligt, stog o dansa i flera timmar :P haha! Innan vi gick in på de där åkte vi runt o kolla om vi kunde komma in på någon krog, och till slut hitta vi en :P , Spela biljard o hade trevligt :P hehe ! På vägen hem somnade jag o Marie i baksätet xD Ruskigt trött man va :P , !
  • SÖNDAG
    Satt typ bara hemma, gjorde ingenting, Va ju alla hjärtans dag också :) . Fick rosor och choklad av älskling. Jätte gulligt :D <3 Älskar dig Robert.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0