030210

Hallooo

 

Sitter hemma hos Jonas o jenny o kollar på lyxfällan. Helt sjukt hur mycke lån o skit dom har :S . Har nyss vart o tränat skiiiiit jobbigt :O , fy helvete ! De va de värsta passet ja gått på xD men de va kul :P , ja o Marie va på skivstång/spin . Vi ska börja köra de måndagar o onsdagar ^^, sen tänkte vi köra ett pass på fredag också , så kanske Robban kommer o hämtar mig i Nylöping (a) haha :P , .. men men ! På Tosdagar ska vi iaf köra lite lugnare pass :P , kör äckligt hårt på månd o onsd .
Har fixat massa mat recept till mamma som hon ska laga :) , Så nu jävlar ska de bli nyttig mat :P . Måste ju fan hända något till sommaren :S . va ju jätte tjock för ett år sen såatt ..


Hade teori i skolan idag , sen gick vi ut i verkstaden, Jag Matte Rasmus och Jerry kapa blårör o sen fick vi typ göra någon jävla hylla. Men killarna klara de bra själva så jag hade skiit tråkigt. Läste svetsmetoder (kolla va duktig ja va Marie ;) haha) Sen jag ja bara runt. Vi fick iaf sluta tidigare för våran lärare i engelska va typ inte där. Så jag Marie Jonna Nora och Sofia satt på prata vid skåpen typ i en timme eller nått, :) De va trevligt. höhö! sen gick ja o Marie ner på stan o fika, så kom Nora Sofia o Micke dit, satt vi o prata där , sen skulle dom dra o vi gick till friskis o svettis. Oo nu har jag hamnat här :P haha !
Imorron har vi verkstad hela dagen. FAN om vi får göra samma sak som vi gjorde idag, då kommer jag fan gå hem! Tänker inte sitta o tråka en hel jävla dag.. Så hoppas verkligen vi får börja med svets o skärning.. Vi fick en tumstock idag också :D , De är nice o ha en egen iaf ! Vi kommer typ få massa mer saker när vi börjar tvåan. Eftersom de typ inte finns så mycke när 3orna är på skolan., då kommer väl vi få ta över de eller nått :P . hehe !! Niiice...

såååå kul ! En kille i min klass ser ut som lill-snorre xD haha ! Så sjukt likt. Bara man tittar på honom så börjar man garva :P , Sköön kille :P haha..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0