020210

  • Shaaa!
    Uuuusch... har kommit till någon depritions dag! Alllt är bajs o jag vill fettsuga mig o massa skit.. Ska ha mens nästa vecka också säkert.. bajs på allt!! O saknar Robban.. Hade en skit lång skoldag :O , Första långa dagen sen vi börja på den skolan.. Sluta halv 4 ! Skit tråkigt sista lektionen. Fick sitta o lyssna i en och en halv timme på massa bajs, :S och sen 10 min innan lektionen skulle sluta fick vi svara på frågor. Nödvändigt ! ÅÅh. Träna efter skolan också. Vi skulle ha kört spin/medel men NEJ DÅ då fanns de fan inte platser kvar som vanligt :S . Så vi fick köra Bas. Så nu har vi iaf bokat tid till skivstång/spin imorron.. Jag ville ju då prova på den här "30 dagar" typ tar bort bukfett , men de tyckte fan inte mamma o pappa , så om jag skulle köpa den själv för alla mina pengar skulle ja ju knappt ha nått kvar :s .. Jag blir så jävla trött på de här häng fläsket :@ ÅÅH ! Kan de va så jäääääävla svårt o få bort skiten, försvinner ju för i helevete aldrig.

    Jahaa kom hem o så gick ja upp på mitt rum så sa martina "du har en pluga i taket" så kolla ju jag dårå, Näää då va de än stor äcklig jävla fitt spindel som satt där.. o jag har fobi för skiten , Så nu sitter ja i pappas rum . Kommer ju då inte kunna sova där i natt iaf ! :S Blääää!

    Imorron har vi verkstad hela morronen o sen en lektion efter lunch, sen vet jag inte riktigt vad vi har.. Har ju fått nytt schema. Nu får vi väl börja med de vi vill utbilda oss till tror jag :S :) . DE är nice ! öhm enda possetiva jag sagt här xD höhö..


    Älskar dig fitta kuk sugare :) <3333



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0