010210

Hallå där !



Va i skolan idag, börja kl kvart över 10 så fick sovmorgon, jag och Robban sov hos Jonas o Jenny i natt såatt :P . När jag kom till skolan skulle vi tydligen va med våran nya klass, och sen gå o äta med den :P , haha! Så tyst har jag fan inte vart på skit länge :O . Men sen fick vi va i vanliga igen så då kunde jag prata me Marie o Jonna xD . haha. Efter skolan åkte jag upp till Jenny o sen fick jag köra ner till stures för jag skulle ha min första körlektion :P . Gick väl bra :) . Va typ två saker jag skulle tänka på . Jag har bara så jävla svårt o plugga. Tycker de är så tråkigt ;o ! Efter körningen va jag o träna, :) ! Skulle ha kört skivstång/spin men de fanns tydligen inga platser kvar "/ , så vi fick köra medel.. Men de va jobbigt de med ;) . Nu sitter jag o kollar på barnpogram xD haha. ska snart gå o duscha också , höhö!!


Fredag

Jag Marie Robban Henke Linda Jocke Jonna o Matte satt hemma hos Matte o kolla på 2012 , och rökte vattenpipa. Filmen va faktiskt riktigt bra ^^, Sen åkte vi hem o typ la oss. Va skit trötta!

Lördag

Åkte in till vipsen o åt hamburgare o träffa Emilie och Dennis, Sen åkte vi hem satt o kolla på tv, sen börja vi göra oss i årdning :) . Sen gick vi typ ut svängde förbi willy, Sen drog hem hem till mig o paaarta :D , De va faktiskt riktigt kul ^^, Länge sen man dansa o hade skoj :P höhö! haha 4 styckna som spydde xD , INTE BRA :P , Själv klara man sig :D . Vi sjöng karioke o massa skoj :P , sjöng för Henke också . GRATTIS TILL HENKE ! när alla hade dragit så fixade jag Tessan Robban och Martina mat :P haha ! marie låg redan i sängen däckad xD haha .. Sen på natten så kom Fredde in i mitt rum :S , vet faan inte riktigt hur han kom in :S ! Lite mysko ... Marie viste inte att han hade vart där hon va helt borta :P haha .. Ja herregud xD ..

Söndag

Satt typ bara hemma hela dagen, sen senare på kvällen åkte jag Robban Marie o Martina in till stan o kolla på bio :) . Snabba cash ! Bra va den. Så fick jag goooooodis också :D haha .. Efter bion körde vi hem Marie o sen upp till Jonas o Jenny för ja Martina o Robban skulle sova där . Gick nästan o la oss på en gång. Jag va så jäävla trött :O !

Kommentarer
Postat av: Anonym

ska vi ta en dag i veckan oh plugga körkorts teori på stures lr?;)

2010-02-01 @ 21:49:45
Postat av: Madde

Jaa de tycker jag vi kan göra :),

2010-02-02 @ 08:48:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0