Aug. 16, 2010

Jaaa fy fan, nu vare länge sen man skrev här xD ! Min lilla vove är borta, saknar henne massa :( . Alla göre ju ! pappa blir tokig så han har redan kollat efter ny hund, vi ska ha en lika dan fast hel vit, men just nu finns de inga sånna hundar, Inte ens i Norge. Men vi ska iaf vänta ett tag .

Sitter hemma hos X och Kim som jag va tvungen o skriva xD haha.  (Oskar) :P . Kom hit med Tessan men hon skulle hem o äta så jag blev själv här med dom :P haha.. Drog ner till hamnkrogen o käka kebab, hamburgetalrik :P , GOTT ! sen drog vi upp hit igen o kolla på film , just nu är de csi eller va fan de heter :P .. Blir väl kanske en till film , hwo knows ;) .. igår va jag här till 2 , kollade på läskig film och vågade inte gå hem så pappa fick hämta mig :P haha.. Imorron blire väl sova kvar här för läskig film på G :P ..

JAG ska börja spela fotboll, och OSKAR ska va ledare :P haha . Undra hur de kommer gå xD ! Jaa vi får väl se. Ska iaf börja träna på friskis igen när skolan börjar. Har fått sommarmage som man säger :P .. Kim o Tessan ska också börja spela :P maha.


Jahaja, I fredags blev de krogen.. Kul kul :) Första gången Marie o jag går på krogen tillsammans :P . haha !
Full like a kastrull som man säger :P ..
Firade Richard så vi va på förfest hos honom :) . Grattis i efterskott ^^,

JAG VILL HA MEEER SOMMAR !!

OM de inte blir något damlag i Nävekvarn, fixar vi ett lag med folk som aldrig har spelat fotboll. Så va beredd på de :P mohaha ! Skoooojsan .,,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0