220410

Halluu !

Sitter hemma hos Robban nu, helt ensam :O ! han är ute på krogen (studentskiva) , hoppas han kommer snart. Lite tråkigt faktiskt. haha
Imorron blir de tatueringsmässan i Norrköping :) . Niiice! Typ Honky tonk Angels ska spela där. Känner igen de men vet inte riktigt. Får la se imorron ;) hehe.. har inte vart i skolan på typ hela veckan.. i måndags gick jag hela dagen sen Tisdag va jag hemma sen onsdag skulle jag prova i gå till skolan men jag orkade ingenting :O , Så jag åkte upp till sthlm, va med Madde till typ 8 halv 9 :) . trevligt va de! va skit länge sen man va med henne. Sen kom Robban o hämta mig. Så typ gick vi o la oss på en gång xD !

Hade jätte tråkigt idag på dagen när jag vänta på Robban så jag tog en promenix till centrum o köpte hårfärg :P , Så nu är jag lite ljusare blond, Fast i vissa ljus ser de liiiiite orange ut . Men de syns nog inte så mycke :) . Blev faktiskt inte slitet heller. Jiiipie ! Men nu ska jag inte färga mer.. När Robban kom hem så typ kolla vi på tv o prata , Sen fick jag en komplemang av Robbans mamma, Hon tyckte jag hade blivit smalare :) . Har ätit jätte lite lasange idag bara . Har inte alls vart hungrig, fast de kanske berodde på att jag fick konstiga misstankar om Robban. men men ! Får la se imorron :) .

Är faktiskt lite sugen på o gå ut på krogen imorron.. De är kareoke på volym :O ! men de är fasiken ingen som har pengar ^^, bajs på de !
Får vänta tills 1 Maj, för då blir de väl krogen i Norrköping. O första gången jag går ut med Marie då också :O :P haha! de ska bli nice ju =D .

jao jao, efter tatueringsmässan imorron så åker vi antagligen upp till sthlm igen. Vi ska typ köra Robbans "jätte glada" pappa någonstans. Så får se vad vi hittar på här uppe :P .

just nu sitter jag o kollar på fjant south park , tycker de är lite konstigt men finns fan inget annat o kolla på xD haha..


Nästa vecka i skolan blir de väl o göra El skit provet o engelska provet som jag missa den här veckan. SKIIIT ! Får antagligen göra de på Tisdag morron på sån här extra tid då jag egentligen kan ha sov morgon :O !

Ja herregud du lille pojke, såååååååå pinsamt. De är en kille i skolan som är kär i mig, varje gång vi går upp till skåpen eller nått så går han ut för o "kolla" på sitt schema, o när man går förbi honom så ler han åt mig hela tiden. Sen äter han typ alltid på vipsen när vi äter där :O ! Lääääskigt. Innan dom gick ut på praktik så sa han "heeej vad heter du" Jag ba heeeeeeeeeeeeeej han ba Madde va , ja ba ööh aa. hur fan kunde han vet amitt namn :O . tycker de är så jäävla pinsamt xD haha..'


ååh äntligen har de börja blödit mindre. Sååå skönt ! Hoppas de slutar helt snart :O . fast den här veckan är min vanliga mens vecka. Måste till num o säga att dom ska skicka recept så jag kan hämta flera p-piller. Dom är slut nästa vecka. Jaa juste ska till num på måndag för o kolla om graviditeten är borta eller inte . Får verkligen hoppas att den är de . Sen efter num ska jag ha körlektion. Ska backa runt ett hörn :O . Undra hur i helvete de kommer gå ?!?! Usch usch !!


USCH Jag har världens största blåsor i käften , de gör skit ont :O !! sitter precis på ett sånt ställe där de alltid kommer åt tänderna eller tandställningen. Blääää!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0