Sjuuukling !

Hellu .

Hemma från skolan idag, typ jätte förkyld . Pappa har smittat mig. Igår hade jag lite feber men idag har jag ingenting :O . Ändå känns de som jag har de ^^, Skulle ha åkt upp till Robban igår, men han orka inte hämta mig som vanligt :S .Men att sitta vid datan till kl 1 o ragga upp brudar går bra .. USCH ! Får se vad jag ska hitta på idag. Har redan tråkigt .

Igår på svenskan så kolla jag Jonna o Marie på folk som har anorwxia, eller asså bilder på dom. Usch va äckligt de såg ut :S . Förstår inte vrf dom inte ser de.. Jonna blev nästan arg på mig igår, för jag ser inte hur jag själv ser ut. Jag ser en tjockis Madde! Vet inte riktigt vad jag ska göra.. Känns som jag inte duger för Robban, jag tror att jag är för tjock för honom. Usch och blää,

I helgen va jag med Robban. Han kom ner :P ! I Fredags så kollade vi bara på tv och tog de lugnt. I lördags va vi ute o gjorde brasa de va jätte skoj :) . Rökte vattenpipa o drack öl :P . Matte blev full som vanligt haha. Ja herregud ^^,
I söndags gjorde vi nog inte heller någonting. kolla på tv, sen senare på kvällen åkte vi in till stan o köpte kakor och chips xD haha.. Jaa juste, vi har typ grillat hela helgen också :) . De är nice.. Muuums !


Lördagskvällen :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0